DÂMBOVIȚA: Cinci școli din județ sunt în sistemul de predare online. Vezi întreaga situația epidemiologică din mediul școlar

0

         În urma centralizării raportărilor din unitățile de învățământ preuniversitar din județul Dâmbovița, situația epidemiologică din mediul școlar, cumulată în ultimele 14 zile, este următoarea: 

  • elevi confirmați Covid-19: 176 (0,26%)
  • personal angajat în învățământ confirmat Covid-19: 106 persoane (1,64%)
  • clase cu activitate față în față suspendată ca urmare a cazurilor confirmate: 153 (4,81%)
  • unități de învățământ cu activitate față în față suspendată ca urmare a cazurilor confirmate:
    • Grădinița cu Program Prelungit Nr. 2 Târgoviște;
    • Colegiul Economic ”Ion Ghica” Târgoviște;
    • Liceul Teoretic ”Ion Ghica Răcari”;
    • Liceul ”Voievodul Mircea” Târgoviște.
    • Liceul Tehnologic “Constantin Brâncoveanu”
  • unități de învățământ aflate în carantină zonală:
    • Școala Primară Bolovani Cornățelu;
    • Grădinița cu Program normal Bolovani Cornățelu.
  • elevi care continuă activitatea online: 6585 (9,90%)

           Conform Instrucțiunii nr. 14876/04.10.2021 emise de ministrul educației pentru punerea în aplicare a prevederilor Ordinului nr. 5338/1082/2021, suspendarea cursurilor la nivelul unei grupe de învățământ preșcolar sau clase de învățământ primar, gimnazial, liceal, profesional și postliceal se face prin decizia consiliului de administrație al unității de învățământ preuniversitar/conexe, cu avizul inspectoratului școlar, decizia Comitetului Județean pentru Situații de Urgență fiind necesară doar în cazul suspendării cursurilor cu prezență fizică la nivelul întregii unități de învățământ.

            Situația actualizată zilnic a grupelor/claselor/unităților cu activitate suspendată este publicată pe site-ul oficial al inspectoratului școlar, la secțiunea Funcționarea unităților de învățământ http://www.isj-db.ro/functionarea-unitatilor-de-invatamant

Inspector școlar general,

Prof. Cătălina HOMEGHIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here