DÂMBOVIȚA: Au intrat în linie dreaptă și ultimele două loturi pentru execuția lucrărilor celui mai mare proiect de infrastructură rutieră din județ

0

În această perioadă, cel mai mare proiect de infrastructură rutieră derulat de Consiliul Județean Dâmbovița, în valoare totală de 212.845.189,34 lei, și anume „Dezvoltarea infrastructurii de transport județean prin modernizarea DJ 720, DJ 720B, DJ 711 și DJ 101B”, finanțat în cadrul Programului Operațional Regional 2014 – 2020, înregistrează un nou progres. În urma evaluării ofertelor și aplicării criteriului de atribuire a ofertelor admisibile, contractele de achiziție publică în baza cărora se vor realiza lucrările prevăzute în loturile 1 și 4 se vor semna pe 14 și, respectiv, 20 octombrie 2020, la sediul Consiliului Județean Dâmbovița.

Cele două loturi pentru care se vor încheia contractele de execuție, în această lună, au valorile de 34.996.393,45 lei, fără TVA (lotul 1) și 40.278.037,38 lei, fără TVA (lotul 4). Întreaga investiție presupune modernizarea traseului interjudețean menționat (format din 4 tronsoane de drumuri județene) în lungime de 62,161 km.

Ținând cont de complexitatea și valoarea lucrărilor, precum și de lungimea traseului vizat, obiectivul de investiții a fost împărțit în 4 loturi, după cum urmează: lotul I (DJ 720 și DJ 720B) – limita județului Prahova – intrare în municipiul Moreni – ieșire din municipiul Moreni – Gura Ocniței (intersecție DJ 720) – Ulmi (intersecție DJ 711), în lungime totală de 13,169 km; lotul II – DJ 711 Ulmi – Comișani – Băleni, în lungime de 16 km; lotul III – DJ 711 Băleni (pod peste Racoviță) – Dobra – Bilciurești – Cojasca, în lungime de 19,350 km, și lotul IV – DJ 711 Cojasca (pod peste canal) – Bujoreanca și DJ 101B Lucianca – Niculești – limită Județ Ilfov, în lungime de 13,642 km.

Proiectul a fost depus la finanțare în cadrul POR 2014 – 2020, Axa prioritară 6 – Îmbunătățirea infrastructurii rutiere de importanță regională, Prioritatea de investiții 6.1 – Stimularea mobilității regionale prin conectarea nodurilor secundare și terțiare la infrastructura TEN-T, inclusiv a nodurilor multimodale.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here