In perioada 28mai-04 iunie, doua cadre didactice de la Gradinita Model, au participat la al doilea flux de mobilitati in domeniul educatiei scolare Erasmus+ ,actiunea cheie 1 KA122-MODEL,Modern,Oportun,Dinamic, Educativ, Ludic cu numar referinta:2021-1-RO01-KA122-SCH-000021540, perioda de implementare 01.11.2022—01.11.2023.
Titlul cursului ,Creativity in teaching and learning by using digital technologies, art, outdoor activities, games, team work, project method and peer learning in education for reducing early school leaving in the lifelong learning society .
Furnizorul de formare a fost Quarter Mediation,iar cele doua cadre didactice Florea Elena Daniela si Stoica Alexandra Florentina au beneficiat de o gamă variată de activități:
-activități educaționale la Drentse Archief.,exemple de bune practici de creativitate în predare și învățare prin utilizarea tehnologiilor digitale, artă, activități în aer liber, jocuri, lucru în echipă, metoda proiectului și învățarea la egal la egal în educație pentru reducerea abandonului școlar timpuriu în societatea de învățare pe tot parcursul vieții;
– Atelier interdisciplinar interior „Operațiunea Sigismund”
-Joc educațional InterSTEM „Miracolul olandez”,exemplu de bună practică de utilizare interdisciplinară a STEM pentru predarea disciplinelor non-STEM în învățământul obligatoriu într-un mod creativ, cu sprijinul tehnologiilor digitale, povestirii, tehnici de gamification, lucru în echipă, metoda proiectului și învățarea la egal la egal în educație.
-Metode inovatoare de formare a abilităților antreprenoriale pentru dezvoltarea „abilităților de gândire creativă”, cu utilizarea tehnologiilor digitale, videoclipuri educaționale, chestionare și breakout-uri digitale,eemple de bune practici despre cum să utilizați tehnologiile digitale, munca în echipă, metoda proiectului și învățarea la egal la egal pentru a dezvolta abilități de comunicare deschisă, creativitate, capacitatea de a lucra în echipă, rezolvarea problemelor și abilitățile de gândire creativă.
– Atelier de grup „Lanțul de gânduri”,exemple de bune practici de creativitate în predare și învățare prin utilizarea artei, a muncii în echipă și a metodei proiectelor pentru o mai bună integrare și pentru reducerea abandonului școlar timpuriu în societatea de învățare pe tot parcursul vieții.
– Activitati educative la Muzeul Drents
– Atelier de grup „Misterul mlaștinii”,exemplu de bună practică de creativitate în predare și învățare prin utilizarea EduLARP (metoda educațională a jocului de rol Live Action) povestiri, jocuri, lucru în echipă și metoda proiectelor în educație.
-Vizita secțiunii muzeului axată pe educație: „Cea mai mare casă de păpuși din Țările de Jos”
– Prelegerea „Vânătoarea de comori”
-Căutare interdisciplinară în aer liber în Assen,exemple de bune practici de modalități creative de a utiliza activitățile în aer liber, arta, tehnologiile digitale, munca în echipă, metoda proiectului și învățarea între egali într-un mod interdisciplinar pentru reducerea abandonului școlar timpuriu și dezvoltarea abilităților de viață.
– Vizită educativă la Moara de vânt „De Wachter”.
– Vizitați Muzeul „De Wachter”. Exemple de bune practici de atelier creativ tradițional (de exemplu, muzică, artă și tehnologie).
Coordonator proiect,
Moldoveanu Elisabeta
Acest proiect este finanțat de Comisia Europeană. Conținutul prezentului material reprezintă responsabilitatea exclusivă a autorului, iar Agenția Națională și Comisia Europeană nu sunt responsabile pentru modul cum va fi folosit conținutul informației.